Všeobecné obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vztah mezi Hotelem Wolf – společnost Maly Enterprise s.r.o. – se sídlem U hostivařského nádraží 1354/6a, Praha, 102 00, IČ: 04944127, zapsaným v obchodním rejstříku vedeném C 255218/MSPH Městský soud v Praze (dále jen „hotel“) a hostem, který využívá služeb hotelu (dále jen „host“).

2. Rezervace a platby
2.1. Host může provést rezervaci prostřednictvím internetové stránky hotelu, telefonicky nebo e-mailem.
2.2. Po potvrzení rezervace bude host informován o ceně pobytu a požadavcích na zálohu, pokud je požadována.
2.3. Platba za pobyt je splatná v den příjezdu, pokud není dohodnuto jinak. Platby je možné provést v hotovosti, platební kartou nebo bankovním převodem.
2.4. Pokud host neprovede platbu nebo zálohu včas, hotel si vyhrazuje právo zrušit rezervaci.

3. Příjezd a odjezd
3.1. Standardní doba příjezdu je od 15 do 19 hodin, a standardní doba odjezdu je do 11 hodin.
3.2. Pokud host potřebuje změnit dobu příjezdu nebo odjezdu, je povinen informovat hotel co nejdříve, aby mohl být dohodnut nový čas.

4. Storno podmínky
4.1. Host má právo zrušit rezervaci kdykoli před příjezdem. V případě zrušení rezervace 5 dní před příjezdem se může účtovat storno poplatek ve výši 50%.
4.2. Pokud dojde k zrušení rezervace méně než 1 den před příjezdem, je host povinen uhradit storno poplatek ve výši 100%.

5. Povinnosti hosta
5.1. Host je povinen během pobytu respektovat ubytovací pravidla hotelu, dbát o čistotu a pořádek v hotelu a řídit se pokyny personálu.
5.2. Host nesmí v hotelu provádět jakékoliv nelegální nebo škodlivé činnosti, včetně rušení nočního klidu nebo poškozování majetku hotelu.
5.3. Hotel si vyhrazuje právo účtovat hostu poplatek za způsobené škody na majetku hotelu.

6. Odpovědnost hotelu
6.1. Hotel je odpovědný za poskytnutí ubytování a dalších služeb v souladu s potvrzenou rezervací a těmito obchodními podmínkami.
6.2. Hotel nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození osobních věcí hosta, pokud došlo k události, která není způsobena porušením povinností hotelu.

7. Ochrana osobních údajů
7.1. Hotel se zavazuje chránit osobní údaje hosta v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.
7.2. Osobní údaje hosta budou zpracovávány výhradně pro účely zajištění rezervace a pobytu.

8. Reklamace
8.1. Pokud host není spokojen s kvalitou poskytnutých služeb, je povinen okamžitě informovat hotelový personál, aby mohl být problém co nejrychleji vyřešen.
8.2. Případné reklamace týkající se služeb je nutné podat písemně do 7 dnů od ukončení pobytu.

9. Závěrečná ustanovení
9.1. Hotel si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky. Změny budou hostovi oznámeny prostřednictvím internetových stránek hotelu nebo jinými vhodnými způsoby.
9.2. Veškeré spory vzniklé mezi hostem a hotelem budou řešeny především smírně, případně soudní cestou.